מתי נתנשק?
שאלות מחייהם של רווקים - עם ארי לב-אור

טוב, אז איפה הפסקנו? בבלוג הקודם נתנו טיפים על חיזור באתרי הכרויות: איך כדאי לפנות לנשים, מה לכתוב בכרטיס, ולא פחות חשוב - מה לא לעשות!!!

אז השגתם את מספר הטלפון שלה. כלכבוד! אבל... בעצם מה עושים עכשיו? איך משחקים נכון את משחק החיזור כדי "לנצח"? (להגיע לזוגיות אותה אתם מחפשים)

התפקיד הקלאסי של גבר הוא הצייד - כלומר הוא ניגש לבחורה, מפלרטט איתה, ברור לה שהוא בעניין שלה, ומשם ממשיכים.

מתברר שיש כמה וכמה סוגי ציידים:

א. האימפולסיבי - איך שהוא רואה את "הטרף" הוא קופץ עליו שחלילה לא יברח.
אלה הגברים שרואים בחורה שמוצאת חן בעיניהם וישר ניגשים אליה. יש להם משפטים קבועים, מהלכים קבועים, דייטים "ספונטניים" מתוכננים היטב... הם אסרטיבים, לפעמים אגרסיבים. לא מקבלים "לא" כתשובה - הם ינסו שוב ושוב עד שיצליחו (לא תמיד מצליחים, אבל הרבה פעמים הם מצליחים לשבור את מחסום ה"לא" של הבחורה). הם לא עסוקים בדחיה או בעלבון, רק דבר אחד נגד עיניהם, וזה "אישה יפה שאני חייב להשיג".
הקושי שלהם בזוגיות - לוותר על ההתמכרות לאדרנלין של ה"התחלות".

ב. הכובש - הרבה יותר מחושב. הוא "מפטם" את הטרף לפני שהוא "צד אותו". אומן באיפוק, בסבלנות ובבנית מתח בהדרגה.
אלה אותם גברים המשקיענים - שמדברים עם הבחורה על
כל מה שהיא מעלה בשיחה, יודעים מה מעניין אותה, יוזמים, מסמסים, מתקשרים, מחמיאים לה, עושים מחוות קטנות כמו להביא לה לשתות מבלי שהיא ביקשה, לשלוח לה קישור למשהו שהיא אמרה שהיא מחפשת...,  ורק כשהיא מרגישה בנוח וביטחון (היא כבר ממש "מבושלת") והוא מרגיש ביטחון אז הוא עושה את הצעד ומזמין לדייט. יש לו ביטחון עצמי, יש לו סבלנות, הוא יודע שעם סבלנות הוא ישיג את הבחורה. הוא לא חושש מדחיה או הולך רק על בטוח. אם אתה "הכובש" אז כדאי לך ללמוד את כל מה שיש לדעת על צרכים של נשים, את שפת המינים - נשים, איך הן חושבות, איך הן מתקשרות, מה ממיס אותן, והכי חשוב מה מפתה אותן ומדליק אותן. זה ישפר ללא שיעור את ההצלחות שלך.

ג. התצפיתן - אוסף מידע מרחוק, בלי שידעו שהוא אוסף אותו.
אלה בדרך כלל גברים שכלתנים, לוגיםהם צריכים תוכנית פעולה לפני שהם ניגשים ומתחילים עם בחורה. הם אלה שנכנסים לכרטיס (באתר הכרויות) של בחורה כמה וכמה פעמים. יהיה להם חשוב לקבל את כתובת הפייס, והם יכנסו כמה וכמה פעמים לראות על מה היא עשתה לייק. יעשו גם חיפוש בגוגל... ורק אחרי שיהיה להם מידע ותהיה להם תמונה בראש של "מי זאת הבחורה הזו" רק אז הם יזמו.
אם הם נתקלים בבחורה בארוע/מסיבה הם פשוט יעקבו עם עיניים מהצד ויראו עם מי הבחורה מדברת, מי מתחיל איתה, מה עובד עליה. 
הם יגשו בסוף הערב, בדקה ה-90, יחליפו כמה מילים עם הבחורה, יבקשו מספר ו.... יאספו עוד מידע לפני שהם מתקשרים. גם אחרי שהם יתקשרו פעם ראשונה הם ימשיכו לאסוף מידע, לרוב הם ידברו כמה פעמים בטלפון לפני שיזמינו לדייט.

ד. הנרדם בשמירה - כמו חתול שמחכה שהעכבר ייצא מהחור, והעכבר... כבר מזמן לא שם.
אלה הם הגברים פאסיבים. הם יוצאים בדך כלל עם נשים שמתחילות איתן ועושות את כל העבודה, הם נותנים להן להוביל, לעתים רבות הם גם מוצאים את עצמם עם חברה, "איכשהו זה קרה". אם הם פונים באתרים לנשים זה בלייק קולקטיבי, הם יותר מגיבים לנשים שהתחילו איתם. כשכבר התחילו לצאת עם מישהי הם מתקשרים ומסמסים "כמו שכתוב בספר", אבל אישה מרגישה שזה טכני והוא לא מאד מתרגש ממנה. כשמישהי מוצאת חן בעיניו הוא מסתכל עליה מרחוק, קצת כמו התצפיתן, אבל הוא לא אוסף מידע מעשי, הוא לא מתכנן איך לגשת. הוא פשוט מקווה שזה יקרה, "ספונטני", "טבעי". איך זה יקרה? "לא יודע, איכשהו נתחיל לדבר ונזרום משם". הם יהיו מאוהבים במזכירה בעבודה חודשים, יפנטזו עליה, אבל לא יעשו צעד כדי לגרום לזה לקרות.

החיזור שהכי מביא תוצאות בזוגיות הוא של הכובש. האימפולסיבים טובים בהתחלות אך הם מתקשים להחזיק קשרים. התצפיתן גם מצליח אבל הוא מפסיד הרבה נשים בדרך, כי נשים הן פחות לוגיות, אז חסרה להם הרומנטיקה, הכיבוש. אך אם בטבע שלך אתה לוגי אז עדיף להמשיך להיות תצפיתן ופשוט להיות בקיא ברזי הנשים, ללמוד לתת להן מה שהן צריכות כחלק מהתוכנית החיזור שמתכנן התצפיתן. חשוב לדעת לאסוף את המידע הנכון, הרבה פעמים הם אוספים מידע לא רלוונטי  לחיזור.

אז איך גבר כובש מתנהג? הכובש משקיע באישה כי ככה מתנהגים עם אישה, הוא כמובן מעונין לכבוש אותה, אך עצם תהליך הכיבוש מייצר אצלו הנאה, אז גם אם בסוף הוא לא הצליח - הוא לפחות נהנה, מ'כמעט לכבוש', להיות קרוב. זה איתגר אותו, זה שידרג אותו. 

אחרי שהוא השיג את מספר הטלפון הוא יתקשר וידבר עם האישה, יתענין בה, ישאל שאלות: איך היה היום שלך? מה את הכי אוהבת במקום העבודה שלך? מה הבילוי האהוב עליך? ייתן שתיים/שלוש מחמאות בשיחה (של כשעה וחצי) - ראיתי את תמונה שהעלת בפייס, לא עושים דבר כזה לגברים עם לב חלש, החיוך שלך מקסים. זה מאד מעניין מה שאת מספרת... בסוף השיחה יזמין באופן ישיר. יציע משהו מושקע - "תרצי לבוא להופעה", "יש פסטיבל יין ושוקלוד רוצה ללכת ביום שלישי?", "יש הופעה טובה של.. במייקס פלייס, שאזמין לנו מקומות?", "נפתחה מסעדה חדשה, שמעתי שהיא טובה מאד, שנלך לארוחת ערב במוצ"ש?" הוא מתקשר פעם ביומיים או כל יום, בין לבין שולח הודעות ומחוות, ומזמין ל 2 מקסימום 3 דייטים בשבוע. הוא מעביר מסר אני מוביל, אני משקיע, אני מעוניין בך.

כך הוא מתנהג עד 10 דייטים ראשונים: נותן מצד אחד ביטחון וודאות אך גם נותן לבחורה לחכות. 

כלל האצבע - להתעניין, להחמיא, להזמין. אם פנית אליה באתר, אם הסתמסתם או אם דיברתם בטלפון, זה תמיד עובד. דבר איתה תתעניין בחייה, תחמיא לה שהיא ניראת טוב, שהיא נשמעת טוב, שהיא מעניינת, שהיא מסקרנת ואז תבקש מספר טלפון או פייס (אם היא לא רוצה לתת טלפון), או תזמין אותה לדייט.

אז כמה חוקי עשה ואל תעשה, לגזור ולשמור:

1.אל תעשה - כשקבלת מספר - אל תחכה יותר מ-5 ימים                                                            
עשה - פעם וקבלת מספר תתקשר תוך יומיים, גג שלושה

2. אל תעשה - לא להסתמס יותר מ 10 סמסים ללא תקשורת טלפונית ישירה                                    
עשה- אחרי 3-4 סמסים תרים טלפון

3. אל תעשה - לא לנדנד אם היא לא ענתה לך
עשה - התקשרת והיא לא ענתה. תשאיר הודעה (קולית או כתובה). אם היא לא חזרה אליך תתקשר שוב אחרי יומיים שלושה

4 . אל תעשה - לא להזמין "מעכשיו לעכשיו"
עשה - קבע יומיים קדימה. מומלץ לתת שתי אפשרויות מתי להיפגש

5. אל תעשה - אל תשאל "מה בא לך לעשות?" או "בא לך להיפגש?"
עשה - אמור לאן אתה רוצה להזמין אותה ומתי

6. אל תעשה - אם כבר קבעתם דייט (יום ושעה), אל תתקשר ברגע האחרון
עשה - פעם וקבעתם דייט, תן לה תזכורת לפחות 5 שעות קודם.
 
7. אל תעשה - אחרי דייט ראשון/שני/שלישי אל תחכה שהיא תיצור קשר "
כדי להיות בטוח שהיא גם בעניין"
עשה - בשלושה-עד-חמישה דייטים ראשונים שלח הודעה או תתקשר יום אחרי
                                                                                                                  
ועכשיו לשאלת המיליון דולר - מתי מנסים להכניס אותה למיטה?
כמובן גם כאן כל אחד מהטיפוסים מתנהג אחרת:

האימפולסיבי - שולח ידיים כבר בדייט הראשון, מנסה לנשק בסוף הערב (עם הלשון, ברור), מושך לשיחות סקס, מנסה להוביל לדייט בבית כבר בדייט הראשון/שני. ונכון, הם מקבלים הרבה סטירות וסרובים אבל הם גם מצליחים הרבה פעמים להשכיב נשים תוך 2-3 דייטים ולפעמים גם בדייט הראשון. הם לא צריכים טיפים, הם לא מתעסקים בשאלה הזו. אני לא ממליץ על זה אם אתה מחפש קשר רציני. אם מה שבא לך זה סקס, אז זאת הדרך הקצרה ביותר.

הנרדם בשמירה - במקרה שלו בדרך כלל האישה מושכת לכיוון הסקס, זה לוקח כמה דייטים, לפעמים הוא נופל על אישה חושנית ומשוחררת וזה קורה די בהתחלה. אבל גם בחיים, גם ביחסים וגם בסקס, אנו ממליצים לגבר להוביל וכמובן - לא להירדם בשמירה...

התצפיתן - הטובים שבתצפיתנים יודעים לזהות שפת גוף של אישה וכשהיא מתחילה לפלרטט, להפעיל ג'סטות פיתוי הוא כבר לוקח את זה משם, מלטף, מתקרב, מנשק ומגיב לאישה. אם יש אישור הוא ממשיך, אם אין אין אישור הוא נעצר ומחכה לסימנים חדשים.

והכובש - גורם לאישה להשתוקק אליו. כמו שאמרנו הוא מפטם/מבשל לפני שהוא כובש. אומן באיפוק, בסבלנות ובבנית מתח בהדרגה.
אז בערב הראשון הוא יחמיא, יקשיב, ישים בקלות יד על הגב... בסוף הערב יחבק או ינשק על הלחי. ולאישה שממש נמרחה עליו הוא יתן נשיקה קלה על השפתיים.
בדייט השני הוא כבר יחזיק ידיים, יחבק, ילטף את הלחיים שלה, ישחק לה בשיער, יעמוד צמוד אליה כאילו עומד לנשק אותה, אבל לא ינשק. בסוף הערב הוא יתנשק איתה, נשיקה אחת או רבע שעה לסיום, הוא לא ינסה מעבר לזה כלום.
בדייט השלישי הוא עדיין לא ירמוז שהוא מעוניין, הוא יזמין לדייט מושקע ורומנטי, ילטף אותה כל הערב, ינשק ויפסיק, ינשק ויפסיק. ישקיע בנשיקות עם הרבה תשוקה, יחמיא לה הרבה באותו ערב, תוך די הנשיקות והמזמוזים, משפטים כמו - "איזה מדהימה את",  "אני לא מאמין אני מתנשק עם גלית תדרון", "הנשיקות שלך גומרות אותי", "את יודעת מה את עושה לי".....  ואיזה פעם פעמים יעצור וישאל אותה על משהו מהחיים שלה שהיא סיפרה לו "אז איך היתה השיחה עם הבוס?", "איך היה הסרט אתמול?", " מה שלום החתולה שלך?".... בדרך כלל בסוף הדייט השלישי האישה כבר תוביל לכיוון לישון ביחד

אז לסיכום...: אני ממליץ לכבוש, ותמיד לזכור את חוק האצבע - להתענין, להחמיא, להזמין, לגעת.


 שלכם,
ארי

 
 
 
האם כבר קראתם את "המדריך לדייטים מוצלחים" שלנו?

אם לא - הורידו אותו עכשיו, זה בחינם!
 
  טלפון ליצירת קשר: 058-5350535 כל הזכויות שמורות - הכל יחסים 2009-2021