איך להצליח באתרי הכרויות? טיפים לגברים
שאלות מחייהם של רווקים - עם ארי לב-אור

שאלות שחוזרות על עצמן כבר שנים: איך להצליח באתרי הכרויות? כל בחורה מקבלת עשרות (או מאות) פניות, איך אני בולט בין כל אלו שפנו אליה? איך עוברים מהאתר לשיחה, לדייט... למיטה... לזוגיות?
 
אתן כמה טיפים חשובים, אבל לפני כן אני מדגיש שהסוד הגדול הוא ביטחון עצמי, וזה - דבר שאפשר לאמן! אם אתם עם ביטחון עצמי נמוך או אפילו חסרי ביטחון - אל תתייאשו, גם אם שנים הייתם ככה. ולא משנה בני כמה אתם, חבל שתשארו ככה ולא תשפרו לעצמכם את התחושה.
אני יודע את זה ממקור ראשון, כי זה המסלול שאני עברתי. חנון מחשבים בתיכון, ועתודאי באוניברסיטה. תמיד למדתי עם הרבבבבה גברים.
בצבא זה קצת השתפר אבל היתה לי "דרך" לפספס המון בחורות - פשוט הייתי מחכה שיתחילו איתי. רק בתואר השני בגיל 28 לקחתי את הנושא ברצינות, למדתי, התאמנתי, וגם למרבה הפלא הצלחתי.

הרבה גברים מסגלים "חשיבה חיובית" ומעלים לעצמם את הביטחון לפני דייט. זה בערך כמו ללכת למבחן עם המון חשיבה חיובית אבל בלי ללמוד את החומר... זה לא עובד. בלי היידע הנכון, בלי להבין חשיבה נשית ומה נשים מחפשות בגבר ובזוגיות, ובלי להתאמן על לתת לאישה מה שהיא צריכה, הביטחון העצמי יחזיק בדיוק חצי דייט. לכן - תהיו תמיד בתהליך של למידה והשתפרות.

היום, כשאני כבר מאמן מחפשי זוגיות, אני שומע שוב ושוב את הבחורות הישראליות מדברות על "אלו שפונים אליהן באתרי הכרויות". אם גברים היו יודעים את כל מה שאני שומע - ההצלחה שלהם היתה ממריאה תוך כמה שעות! אז כדאי מאד לקרוא וליישם.

יאללה, מתחילים (עם בחורות :)

אתרי הכרויות - הכרטיס שלך


א. טקסטים
לנשים חשוב מאד מה אתם כותבים בכרטיס שלכם. לגברים הטקסטים לא כל כך משנים, התמונות יותר משמעותיות. אבל אם אתם רוצים להצליח עם בחורות - תשקיעו במה שחשוב להן. תכתבו ותפרטו על עצמכם במידה הנכונה, לא לכתוב מגילות. אם כל מה שכתבתם זה "כשתכירי אותי תגלי" אתם מעבירים מסר של "אני מזלזל כבר מההתחלה". מצד שני מגילות ארוכות לא משאירות נושאים לשיחה בדייט... אז תכתבו על עצמכם כמה פרטים, תתייחסו לדברים שאתם אוהבים לעשות, תשאירו מקום לדמיון ולהרחבה בדייט, תוסיפו משפט או שניים על הזוגיות אותה אתם רוצים, ואיזו תכונות בבת הזוג אתם רוצים שיהיו. תראו שהשקעתם בכרטיס שלכם.

ב.  תמונות
שימו הרבה תמונות, מגוונות, מארועים שונים. אתם צריכים להיות לבושים יפה, אבל לא מדי. אם פעם בחמש שנים אתם הולכים עם חליפה ועניבה, ואלו התמונות ששמתם - יצרתם ציפיה לא ראלית, הכשלתם את עצמכם! צריך לראות אתכם "מרחוק" (תמונת גוף) וגם מקרוב (תמונת פנים-עיניים). היזהרו מתמונות עם משקפי שמש (אפשר לשים אחת, לא יותר) - אלו תמונות שמעבירות מסר תת-מודע שיש לכם מה להסתיר. על התמונות להיות מהשנה האחרונה! מתברר שהרבה גברים שמים תמונות מלפני חמש שנים או מלפני 20 קילוגרם, רק כדי לגרום לבחורה להיות בשוק בשניה הראשונה של הדייט (ומנקודה זו ואילך זה רק הולך ומידרדר). ביזבוז זמן וביזבוז כסף לשני הצדדים. אל תחשבו ש"כשהיא תגלה את האישיות המדהימה שלי היא תרצה להישאר". ברגע ששמתם תמונה לא עדכנית מבחינת האישה אתם, איך נגיד במילים עדינות, משקרים, וזה עוד לפני שנפגשתם. עדיף שהיא תדע "מה החבילה" לפני שאתם נפגשים, ככה תחסכו המון אכזבות ותיסכול גם לכם וגם להן.

ג. בקרת איכות Quality Assurance
תשאלו ידידות (לא ידידים) האם הכרטיס שלכם טוב. אל תסמכו על "האינטואיציות" שלכם! חשוב לבדוק עם קהל היעד, במקרה הזה - נשים. כשאתם משקיעים לפי "האינטואיציה" שלכם, לפי מה שנראה לכם, אתם בונים כרטיס ש"עושה רושם" עליכם, כלומר, על... גברים. נשים חושבות אחרת, מתמקדות אחרת במידע עליכם. תקשיבו לעצות שלהן! קחו "חוות דעת שנייה" אם אתם לא בטוחים, אבל אם שלוש נשים אמרו משהו שמתנגש עם מה שאתם חושבים - תוותרו על המקוריות שלכם, תקשיבו למה שהן אמרו. נשים חושבות אחרת, וזה מה שמשחק כאן.


אתרי הכרויות - כאשר אתם פונים לנשים

א.  פנו לנשים שמוצאות חן בעיניכם - נגיד מציון 80 ועד 100
לפנות לכאלה שלא מוצאות חן בעיניכם לא מעלה את סיכויי ההצלחה וכל הסירובים משפיעים ומכווצים את הביטחון

ב.  קראו בעיון מירבי את המשפטים בכרטיס שלהן ותתייחסו אליהם
יש המון גברים שפשוט עושים "העתק הדבק" לאיזשהו ניסוח שהם (או חברים שלהם) פעם עשו. גם אם הניסוח לכאורה טוב ("עברתי על הרבה כרטיסים, אני חייב לציין ששלך ממש בולט. את נראית בחורה מאד מיוחדת, אפילו מהפנטת. הדברים שכתבת ריגשו אותי ממש") אם אין בזה שום דבר אישי ייקח לבחורה בדיוק חצי שניה לקלוט שזה "טקסט העתק הדבק" ולא באמת קראתם את מה שהיא כתבה.
נשים הן מילוליות הרבה יותר מגברים. גברים מסתכלים בתמונות של הבחורות, ומשקיעים מינימום (או 0) מאמץ בלקרוא את הטקסט. אבל, אם אתה לא נותן לאישה מה שהיא צריכה, מה סיכויי ההצלחה שלך??? ובמקרה הזה - "מה שהיא צריכה" זה אינפורמציה מילולית ולדעת שאתה רואה אותה.

ג. כתבו משפט שמעביר לאישה מסר שהיא ניראת טוב והיא מעניינת אותך
חובה(!!!) להתייחס גם לאופי וגם ליופי. אם אתם לא מתייחסים לאופי / לתכונות שלה, אלא רק למראה, אז ברור לה שאתם רוצים אך ורק סקס (גם אם מבחינתכם זה לא כך). תחשבו היטב - מה אתם לומדים עליה ממה שכתבה? אילו תכונות אופי אפשר לזהות?

ד. סיימו בשאלה
כמו שכתבתי, נשים אוהבות תקשורת מילולית. לכן, כדאי שתיצרו שיחה של כמה התכתבויות (לא יותר מדי, אבל גם לא פחות מדי). אל תתאמצו להיות יותר מדי מקוריים ואל תימנעו מקלישאות. הרבה פעמים, הקלישאות עושות עבודה הרבה יותר טובה מכל מני משפטים "יצירתיים" של גברים.
הנה כמה דוגמאות למשפטים שמעבירים את המסר "את נראית טוב בעיני":
- אני גבר של חיוכים והחיוך שלך עשה לי את זה בגדול
- אהבתי את החיוך שלך 
- איזה עיניים, לפירסומות
- אני חייב לראות את העיניים האלה במציאות
- את אחת הבחורות היפות כאן
- איך את מתמודדת עם כל הפניות שלך?

משפטים המעבירים מסר ש"את מעניינת וקראתי את הכרטיס שלך בעיון":
- ראיתי שאת רוקדת ריקודי עם - אם יש שם נשים כמוך גם אני אתחיל לרקוד
- את צוללת? ואו, זה מאתגר / מעניין. 
- קראתי שאת גננת, אז את בטוח מבינה גברים
- שמתי לב שטיילת הרבה בדרום אמריקה, זה גם המקום שאהוב עלי!

אז כאשר אתם פונים אנו ממליצים לחבר ביחד את שלושת העקרונות (יפה, מעניינת, שאלה):
- גם עיניים יפות וגם משחקת טניס שילוב מנצח, מתי נדבר?
- אהבתי את מה שכתבת ואת איך שאת ניראת, האם תרצי שנתכתב או נדבר?
- אני חייב לראות את החיוך הזה במציאות, אולי נלך ביחד להופעה של עידן רייכל גם אני מעריץ שלו?
- אז בחורה שנראית טוב ואוהבת לשיר, האם אפשר לקבל את מספר הטלפון שלך?

איך לעבור מהתכתבות, לשיחה, לדייט? מתי להתנשק? מה שמפריד בין ידידים לזוג זה יחסי המין (עם מחויבות וקביעות). לא מעט גברים ונשים מתמודדים עם השאלות - מתי להתנשק, מתי לשכב... אז כל אלה ועוד בבלוג הבא בסדרת הבלוגים של ארי 


בהצלחה בזוגיות! 
שלכם,
ארי

 
 
 
האם כבר קראתם את "המדריך לדייטים מוצלחים" שלנו?

אם לא - הורידו אותו עכשיו, זה בחינם!
 
  טלפון ליצירת קשר: 058-5350535 כל הזכויות שמורות - הכל יחסים 2009-2021